Kontakt

Rybnik - CENTRUM

ul. Sobieskiego 22

Rybnik - BOGUSZOWICE

ul. Osiedle Południe 37

zadzwoń

507 34 39 37

napisz

optometrysta.pl[.]gmail.com

RYBNIK

Zapraszamy

Produkty sprawdzonych producentów
Badanie wzroku wykonywane przez optometrystę
Gwarancja i serwis posprzedażowy
Karty stałego klienta, akcje rabatowe, voucher
Dogodne formy płatności gotówką oraz karta płatniczą

Sobieskiego 22

Południe 37

poniedziałek – piątek

10:00 – 17:00

10:00 – 16:00

sobota

9:30 – 13:00

nieczynne

Najczęściej zadawane

Pytania i odpowiedzi

Ile kosztują okulary?

To tak samo trudne pytanie jak “Ile kosztuje telewizor?” “Ile kosztują buty?” Okulary to jak doskonale wiesz oprawa okularowa wraz z soczewkami okularowymi. Każde z nich może być różnej jakości, wykonane z różnych materiałów, różnych producentów. Nie mniej posiadamy w ofercie oprawy budżetowe jak i markowe. Natomiast soczewki okularowe, które zapewniać mają komfort widzenia – oferujemy tylko renomowanych firm. Tutaj nie robimy odstępstw od jakości.

Ile czasu będę czekać na odbiór okularów?

Zależne jest to od kilku czynników. Czy soczewki okularowe są z tzw. oferty magazynowej często dostępnych u nas w ten sam lub następny dzień roboczy. W przypadku soczewek okularowych sprowadzanych specjalnie dla Ciebie na zamówienie, czas oczekiwania może wynieść średnio 2-4 dni robocze. W przypadku zaawansowanych soczewek progresywnych z powłoką fotochromową czas oczekiwania może wynieść nawet około 10 dni roboczych.

Czy badanie jest płatne?

Tak. Każde badanie jest płatne. Czy Ty wykonywałbyś swoją pracę za darmo? Oczywiście mamy promocję dla osób zdecydowanych, które zaraz po badaniu zakupią kompletną parę nowych okularów. Cena za badanie jest wtedy promocyjna.

Czy muszę zapisywać się na badanie?

Warto zadzwonić i umówić się na konkretny dzień i godzinę. Czasami zdarza się, że uda nam się kogoś przyjąć “z drogi” – ale po co masz tracić swój cenny – po prostu zadzwoń i umów się – 507 34 39 37.

Karta klienta: co to i na co?

Każdemu naszemu klientowi przy zakupie wydajemy dokładny odpis jego produktu. Nie tylko imię, nazwisko, datę odbioru ale przede wszystkim wartości korekcji, dane oprawki okularowej (marka, model, kolor) oraz soczewek okularowych (firma, materiał, uszlachetnienia). Wszystko po to aby w razie uszkodzenia, konieczności sprowadzenia części zamiennych posiadać dane. Jednak karta jednocześnie stanowi Twoją kartę rabatową.

Czy są jakieś promocje?

Oczywiście. Zajrzyj do zakładki “promocje”. Jeżeli dokonywane były już u nas okulary, prosimy zabrać ze sobą i przed składaniem zamówienia okazać Kartę Klienta.

Czy mogę nosić okulary progresywne?

Minimalizujemy ryzyko związane z odrzuceniem lub nieprzystosowaniem się do okularów progresywnych. Z naszej strony zapewniamy profesjonalne badanie wzroku, dobór opraw jak i spersonalizowany wybór soczewek progresywnych, cyfrową centrację, dokładny montaż oraz gwarancję adaptacji. Nasi klienci rzadko skarżą się na problemy związane adaptacją do okularów progresywnych.
W przypadku soczewek progresywnych stawiamy na jakość i sprawdzone produkty. Nie oferujemy produktów budżetowych, eko czy przestarzałych konstrukcji.

Czy muszę być osobiście przy zamówieniu/odbiorze?

Przy zamówieniu okularów koniecznie jest wymagana obecność użytkownika okularów. Bez względu czy dotyczy to wybrania nowej oprawki (co jest oczywiste) czy w przypadku wymiany soczewek do własnej oprawy. Konieczne jest wykonanie chociażby niezbędnych pomiarów montażowych.
Przy odbiorze może być dowolna osoba, jednak poinformuj o tym abyśmy mogli wstępnie dopasować oprawkę przy składaniu zamówienia.
Jeżeli wyjeżdzasz – możemy również dopasować wstępnie okulary a następnie po ich wykonaniu wyślemy do Ciebie na wskazany adres przesyłką kurierską.

Wymieniam szkła, czy muszę zostawić swoje okulary?

Niekoniecznie. Jednak musimy przed zamówieniem do nich soczewek okularowych sprawdzić ich stan techniczny. Nie mniej wolimy aby taka oprawka u nas została. Zdarzało się, że podczas oczekiwania klientowi oprawka się uszkodziła. Soczewki zazwyczaj zamawiamy pod konkretną oprawkę. W przypadku montażu do oprawy własnej (używanej czy nowej) zawsze pobieramy dodatkową opłatę montażową.

Gdy dotrą do nas Twoje soczewki okularowe będziemy potrzebowali około 1-2h czasu na podmianę. Czas może się różnić w zależności od godziny dostarczenia oprawy oraz ilości pracy na warsztacie.

Pamiętaj aby zawsze posiadać zapasową parę okularów.

Popsuły mi się okulary, co dalej?

Jeżeli zakupione okulary były w naszym salonie. Weź ze sobą kartę klienta i przyjdź do nas. Postaramy się dokonać niezbędnej naprawy, zamówienia oryginalnych części. Zajmujemy się również naprawą nie kupionych u nas okularów. Jednak nie zapewniamy wtedy oryginalnych części. Ważne jest aby nie były dokonywane samodzielne próby naprawy zepsutych okularów. Pamiętaj aby posiadać zapasową parę okularów na czas naprawy.

Czy otrzymam fakturę VAT na okulary?

Oczywiście. Okulary są wyrobem medycznym w związku z czym jako okulary widnieją wtedy, gdy zakup dotyczy nowej oprawy wraz z nowymi soczewkami okularowymi. Jeżeli dokonujesz wymiany do własnej oprawy – na fakturze będzie umieszczona informacja o wymianie a nie, że zakupione zostały okulary.
Dodatkowo w związku ze zmianą ustawy o podatku VAT obowiązującej od 1 stycznia 2020. Każda faktura wystawiona na przedsiębiorcę / firmę musi na paragonie posiadać NIP nabywcy – jeżeli wystawimy paragon bez informacji od Ciebie, że potrzebujesz fakturę na firmę i nie podasz nam numeru NIP firmy – nie będzie możliwości zmiany tego ze względu na zmianę przepisów podatkowych. Dlatego też jeżeli zakład pracy refunduje Ci koszt zakupu okularów – poinformuj o tym fakcie przed zakupem. Jeżeli kupujesz na osobę prywatną wystarczy podać swoje dane. Zakład pracy / firma w której jesteś zatrudniony/-a powinna poinformować Cię o tym fakcie. Na każdej FV w opisie widnieje imię i nazwisko faktycznego użytkownika okularów bez względu kim jest odbiorca faktury.

Czy można zakupić na raty okulary?

Pracujemy nad wprowadzeniem takiej możliwości. Aktualnie akceptujemy płatności bez- i gotówkowe. Podczas składania zamówienia wymagane jest około 30% zadatku, pozostała część dopłacana jest przy odbiorze okularów.
W przypadku grupowych zakupów możliwe jest rozliczenie w formie przelewu i zbiorczej faktury VAT.

Czy mogę kupić okulary online?

Niestety ale nie prowadzimy sprzedaży internetowej. Dotyczy to całego asortymentu (okulary korekcyjne, okulary przeciwsłoneczne, soczewki kontaktowe, galanteria).
Samo zamówienie okularów i ich prawidłowe wykonanie wymaga dokonania pomiarów montażowych, których nie da się wykonać na odległość – sam rozstaw źrenic nie jest wystarczającym pomiarem. Dlatego też, mając na względzie poprawność montażu a tym samym prawidłowe widzenie nie świadczymy tego typu usług.

Gdzie mogę zaparkować?

Nasz salon mieści się przy głównym deptaku, który w godzinach pracy jest wyłączony z ruchu samochodowego poza dostawcami oraz posiadaczami specjalnych zezwoleń.

Sugerujemy pozostawienie samochodu na jednym z pobliskich parkingów przy ul. Brudnioka, ul. M. Curie-Skłodowskiej, parkingu wielopoziomowym przy ul. Hallera lub parkingu Galerii Handlowej Focus. Zalecamy najbliższy nas przy ul. Brudnioka.

Na start

Zobacz jakie promocje aktualnie obowiązują.

Zadzwoń lub napisz

tel. 507 34 39 37
optometrysta.pl()gmail.com

RYBNIK

Sobieskiego 22, tel. 507 34 39 37
Os. Południe 37, tel. 32 42 15 138

poniedziałek - piątek

10:00 - 17:00

sobota

9:30 - 13:00

niedziela

nieczynne

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług statystycznych, społecznościowych i funkcjonalnych. Korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt. Ustawienie tych plików można zmienić w każdej chwili za pomocą ustawień przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce www.wszystkoociasteczkach.pl. Zapoznaj się z polityką prywatności >> ... dowiedz się więcej

Polityka prywatności

Możesz zapoznać się z naszą Polityką prywatności oraz Polityka cookies.

Zamknij